Ahad, 11 September 2011

SEKITAR RUMAH TERBUKA PAS KEDAH

Sabtu, 11 September 2011 - Rumah terbuka PAS Kedah berjaya menggamit ribuan pengunjung hadir menyertainya. Walau pun majlis dimulakan pada pukul 12 tengahari namun, perkarangan Kompleks PAS dibanjiri pengunjung seawal 10 pagi lagi.

Hampir seluruh pimpinan PAS negeri dan kawasan termasuk wakil-wakil rakyat, ahli parlimen hadir memeriahkan suasana.

Pesuruhjaya PAS Kedah, juga merupakan Menteri Besar Kedah, YAB Dato' Seri Ustaz Azizan Abd Razak, turut hadir bersama-sama. Beliau beramah mesra dengan pengunjung serta melawat gerai-gerai makanan. Di samping itu, ratusan kanak-kanak berpeluang bersalaman dan menerima duit raya dari beliau.

YB Ustazah Siti Ashah Ghazali yang juga merupakan ketua Dewan Muslimat PAS Kedah, bersama-sama saff kepimpinan DMPNK juga tidak melepaskan peluang beramah mesra dengan pengunjung dan melawat gerai-gerai makanan.

Antara menu yang disediakan, termasuklah, nasi gulai batang pisang, mee goreng, laksa,lemang, ketupat,sate, roti canai, rojak buah, tapai, bihun sup, ais kacang dan ais kerim.

Kedah Agro juga tidak ketinggalan menyediakan minuman jus mempelam untuk pengunjungg

Seklaung tahniah kepada yang terlibat menjayakan Rumah Terbuka PAS Kedah, semoga Allah membalas segala budi baik anda sekelian.















0 ulasan:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More